تکنولوژی نرم‌افزاری بورس اوراق بهادار
چارت قیمتی سهام، طلا، آتی، نقدی، شاخصها
توسط متاتریدر با نام پایلوت رسا
صفحه اصلیشفاف سازی

شفاف سازی و سلب مسئولیت

هدف مدیریت شرکت راهبر سرمایه آسیا (رسا) " با مسئولیت محدود" ایجاد اطمینان نسبت به صحت کلیه‌ مطالب عنوان شده در تمامی بخش‌های سایت است.
با این حال هــرگونه تضــمینی را از بابت درســــت و یا قابــــل اعتمـــــاد بودن مطالــب مـــذکور از خـــود سلب می‌نماید. این اطلاعات که عموما راجع به سهام شرکتها، کالا، فلزات ارزشمند (طلا و نقره و غیره ) و سایر شاخص های عمده جهانی است تنها دارای جنبه اطلاع رسانی می باشند .
کاربر باید قبل از تصمیم به هر گونه عمل و یا خرید و فروش بر مبنای اطلاعات دریافتی بر روی سایت با دقت زیاد و تخصص کافی برای انجام معاملات، ریسک و مناسب بودن موقعیت مالی و پولی خود را بسنجد. کاربر برای حفظ دارایی و سرمایه خود ملزم است برای کنترل ضرر و افزایش سود خود از ابزاری که در اختیار دارد استفاده کند و تحت هر شرایطی کلیه مسئولیت ضرر یا سود احتمالی بر عهده خود کاربر است .
بدیهی است که ریسک و خطر استفاده از مطالب و یا آنالیز سایت و یا نرم افزارهای مربوطه از لحاظ فنی و یا بنیادی تنها به عهده‌ کاربران و بازدیدکنندگان از سایت خواهد بود.
ضمناً مدیریت سایت هیچ‌گونه تضمینی از بابت کیفیت صحت و اعتبار مطالب عنوان شده بر روی شبکه (اینترنت و ...) و یا تضمینی از بابت اینکه هرگونه اقدام صورت گرفته در شبکه (اینترنت و ...) عاری از خطا می‌باشد را به کاربران نداده و نخواهد داد. سعی رسا بر انتقال بی وقفه اطلاعات از منابع معتبر به کاربران است در شرایطی که قطعی ارتباط ناشی از عوامل محیطی، مخابراتی و یا قطعی سیستمها و یا سایت مبدا همچون بورس و غیره وجود داشته و یا مشکلی در پروتکلهای ارتباطی ایجاد گردد و یا منابع معتبر قیمتی در دسترس نبوده و یا سایر رویدادهای اجتناب ناپذیر، رسا هیچگونه مسئولیتی را در این زمینه نخواهد پذیرفت.
شرکت هیچگونه مسئولیتی را در قبال خسارت و زیانهای وارده به مشتریان در اثر سوء رفتار ایشان و یا افشاء شناسه کاربری و کلمه عبور نمی پذیرد.
مدیریت سایت مسئول صحت اطلاعات شخصی ارائه شده توسط کارمندان و یا سایر اعضا یا مطالب و پیام‌های ارسالی آنها در بخشهای مختلف سایت نمی‌باشد.
مدیریت سایت نسبت به تجدید نظر و یا کنترل تمامی مطالب و پیام‌های ارسالی نه می‌تواند و نه اقدامی را صورت خواهد داد. با این وجود این حق را برای خود محفوظ می‌دارد تا نسبت به اصلاح و یا جابجایی مطالب و یا قسمتهای مختلف در هر زمان که صلاح بداند اقدام نماید. این سایت هیچ‌گونه تأییدی نسبت به محتوا و مطالب سایت‌های دیگر که به آنها (و یا از آنها) پیوندی داده شده باشد نداشته و مسئولیتی را از این بابت نمی‌پذیرد. پیوندهای مذکور تنها جهت تسریع کاربری و راحتی شما صورت گرفته و ریسک و خطر استفاده از مطالب و محتوای این سایت‌ها تنها به عهده‌ی کاربران خواهد بود.

• حتی الامکان سعی گردیده منابع اطلاعاتی معتبر و مرتبط انتخاب گردند لیکن امکان دارد اطلاعات، نرم افزار، محصولات و سرویس های موجود یا ارائه شده در سایت در مواردی غیر دقیق یا دارای خطاهای نگارشی باشد. سایت رسا مسئولیتی را در قبال اطلاعات ارائه شده برعهده نخواهد داشت.
• کاربران موظف میباشند هنگام ثبت نام و یا سفارش محصولات (چه محصولات رایگان و یا غیره رایگان) و یا درج اطلاعات شخصی همچون نام و نام خانوادگی، ایمیل، تلفن، نشانی، اطلاعات بانکی شامل حوالجات الکترونیک و غیره، اطلاعات را صحیح و به طور کامل پر نمایند. شرکت درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست در مواردی مانند اطلاع رسانی و یا اعطای جوایز، واریز وجوه و غیره دچار مشکل خواهد شد. بدیهی است مسئولیت این امر بر عهده کاربر بوده و با توجه به نتیجه عملکرد غلط خود حق هر گونه اعتراضی را از خود سلب خواهد کرد.
• شرکت رسا هیچگونه مسئولیتی در ارتباط با خطای نقل و انتقال وجوه از درگاه الکترونیکی بانکها که ناشی از قطع و وصل اینترنت، مسدود شدن درگاه (پورت) و یا سایر مواردی که ناشی از عملکرد ناقص بانک و یا سیستم ارتباطی باشد را نداشته و ندارد.
• کاربران گرامی این اطمینان را می دهند که از سایت حاضر برای رسیدن به مقاصدی که بر خلاف قوانین موضوعه می باشد، استفاده نخواهند کرد. هرگونه استفاده از سایت و نرم افزارهای مرتبطه که باعث آسیب و یا اختلال شود و یا هرگونه تلاش در جهت دسترسی به اطلاعات، محتویات یا ورودی هایی که تعمدا و به طور متعارف در دسترس قرار نگرفته و یا جزو اطلاعات محرمانه و تجاری محسوب میگردد ممنوع بوده و نتایج قانونی و زیانهای ناشی از آن بر عهده فرد خاطی خواهد بود.
• تنها مرجع رسمی ارتباط با کاربران وب سایت رسمی این شرکت با نام http://www.parsrasa.com و اطلاعات ذکر شده در بخش "تماس با ما" آن میباشد. خواهشمند است هرگونه تماس از مسیرهای دیگر را سریعا به این شرکت اطلاع داده تا از سوء استفاده های احتمالی جلوگیری شود.
• سایت حاضر جهت بالابردن کیفیت و سهولت دسترسی اطلاعاتی همچون آی پی ، زمان دسترسی، نوع مرورگر و غیره را جمع آوری کرده و به منظور تسهیل در عملیات ارتباطی و غیره از تکنولوژی هایی نظیر کوکی و غیره استفاده خواهد کرد.
• کلیه کاربران پس از ثبت نام و دریافت اطلاعات مورد نیاز می توانند در چهارچوب قوانین تعریف شده این سایت از محصولات آن استفاده کنند، همچنین هر یک از کاربران پس از ثبت نام کد و لینک معرف دریافت میکنند. این بدین معنا است که از این پس میتوانند بصورت معرف اقدام به فعالیت و همکاری با شرکت را داشته باشند و کارمزد دریافت نمایند جهت سهولت فعالیت برای کلیه کسانی که از کد معرف جهت ثبت نام جدید استفاده میکنند تخفیفات ویژه ای نیز در نظر گرفته شده است لذا کلیه کاربران و معرفین با علم و آگاهی کامل به این امر اقدام کرده و ضمن استفاده از این مزایا همچون تخفیفات و کارمزدها حق هرگونه اعتراضی راجع به کمیت و یا کیفیت و یا محرومیت فرد و یا افراد خاص همچون تعویض معرف و یا جلوگیری از امتیاز کاربری خاص و غیره را از خود سلب مینمایند. این امر جهت ارائه تخفیفات بیشتر به کاربران، ایجاد زمینه های کارآفرینی و همکاری متقابل در نظر گرفته شده است.
• پایلوت رسا هیچگونه اتصال واقعی به بورسها و سایر نهادهای مالی نداشته و تنها فراهم کننده اطلاعات قیمتی جهت مصارف آموزشی می باشد. لذا از سپردن هرگونه وجه بابت خرید و فروش و یا سایر خدمات مالی به غیر جدا پرهیز کنید، همچنین معرفین و نمایندگان نیز تحت هیچ شرایطی مجاز به دریافت وجه از کاربران نمیباشند. رسا هیچگونه مسئولیتی در قبال عملیات مالی شما نخواهد داشت
• با توجه به اینکه محصول این شرکت به صورت الکترونیک ارائه می گردد بنابراین هیچ گونه هزینه ای همچون هزینه حمل، بسته بندی و غیره بر عهده خریدار نمی باشد.
• پسورد یا کلمه عبور جزو خصوصی ترین اطلاعات کاربری میباشد از طریق آن کاربران توانایی سفارش محصولات، دستور توقف و یا شروع خدمات و دسترسی به اطلاعات شخصی خود را دارند لذا تلاش در جهت حفظ پسورد و جلوگیری از سوئ استفاده از آن بر عهده شخص کاربر میباشد. در حفظ و نگهداری پسورد خود کوشا باشید آن را در اختیار افراد غیر قرار نداده و هراز گاهی آن را تغییر دهید. شرکت هیچگونه مسئولیتی ناشی از سهل انگاری در استفاده از کلمه عبور را نداشته و عواقب مادی و معنی سوئ استفاده از آن بر عده شخص کاربر می باشد.
• وجوه واریزی در حساب کاربری قرار داشته بر اساس سفارش از طریق کلیک هر محصول مثلا محصول طلایی بصورت روزانه کسر و سرویس یاد شده در اختیار کاربر قرار میگیرد، تخفیفات منظور شده و یا کارمزدهای واریزی از هر محصول نیز در همان زمان و از طریق کلیک سفارش انجام میگیرد .کاربران موظف میباشند به منظور راه اندازی و یا توقف هر سرویس حتما کلیک مربوطه را بزنند از نظر شرکت کلیک یاد شده ملاک ارائه و یا عدم ارائه خدمات مورد نظر می باشد. در زدن کلیکهای مربوطه نهایت دقت را انجام دهید زیرا شرکت مسئولیتی در قبال هزینه های ناشی از اشتباهات کاربران نخواهد داشت.
• استفاده از مطالب این سایت منوط به کسب اجازه از مدیریت آن می باشد.



کاربران گرامی

شرکت رسا کارگزاری نمی‌باشد و هیچگونه فعالیتی در خرید و فروش سهام و یا تحلیل و معاملات سهام ندارد
شرکت رسا تنها ارائه دهنده چارت سهام در نرم‌افزار متاتریدر می‌باشد که ارائه چارتهای سهام کاملا رایگان و بدون اخذ هزینه می‌باشد
پایلوت طلایی رسا که شامل هزینه می‌باشد، شامل چارتهای اضافه‌تر مانند نمادهای بورس کالا و ... می‌باشد.